ادیت ها
سلام به وب من خوش اومدی. این وب مال کدنویسی، موضوعات کارتونی مثل استار و غیره هست. مدیر اول: لانا مدیر دوم: جولیکا ما خواهر هستیم.

ادیت ها

یک شنبه 25 ارديبهشت 1401

20:45

نویسنده این مطلب: لانا سیم پل
موضوع: ادیـــ♥ـــت ها و آرت ها | |

  سلام یه چندی ادیت از خودم و خواهرم 

 این آرت خواهرم از هویجه 

 اینم مال اونه موهاششششششششششش 

 این هم آرته 

 این کار منه 

 آرت من از هویج 

 اینو برای یه مسابقه که خودم گذاشته بودم کشیدم 

 کفششو خراب کردم اما سایه هاش عالیه 

 و کی اینو می شناسه 

 راهنمایی: تو فناف شکست امنیتیه 

trennlinie88.gif

این پست هم به پایان رسید 



نظرات شما عزیزان:

آوا ایمانی
ساعت18:57---28 ارديبهشت 1401

واییییی
مال خواهرت خیلی بامزست
مال خودت که عالی


پاسخ: مرسیییییییییییییییی گلم


ربیتی
ساعت18:03---26 ارديبهشت 1401
چقدر کیوته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










آخرین ویرایش:



مبدل قالب میهن بلاگ به بلاگفا

هدایت به بالای صفحه